volg ons op:

Fiets je langs de Kattendijk? Dan kan je zomaar ineens onze robotmaaier aan het werk zien op het veld! VV Gouderak namelijk onlangs een nieuwe duurzame robotmaaier in gebruik genomen! Deze slimme maaier zorgt ervoor dat ons veld er altijd piekfijn bij ligt, en dat op een milieuvriendelijke manier. De robotmaaier is onlangs officieel uitgereikt aan de werkmannen die de kunsten van de robotmaaier vol interesse kunnen volgen op hun app. De robotmaaier neemt zoals jullie op de foto’s kunnen zien zeker niet al het werk van de werkmannen uit handen.

Een speciale dank aan Rabobank Hollandse IJssel, die de aanschaf van deze duurzame robotmaaier 2 jaar geleden mede mogelijk heeft gemaakt met een bijdrage uit hun coöperatiefonds.

Onze sponsors

Al sinds 1927 is de VV Gouderak de gezelligste club van de krimpenerwaard. Ooit begonnen op een braakliggend stuk grasland bij een van de steenplaatsen aan de Dijk richting Gouda maar tegenwoordig zijn wij met ons prachtige complex te vinden aan de Kattendijk 164 op een 2 Km vanuit het Dorp Gouderak. Op Gouderak wordt er als een van de weinigen nog lekker ouderwets op echt gras gespeeld.

Graag tot ziens op onze vereniging.

Kattendijk 164  •  2831AE Gouderak  •  0182-372215  •  infogouderak@kpnmail.nl

Kattendijk 164
2831AE Gouderak
infogouderak@kpnmail.nl