Flexibele betaalopties en een gratis Adidas-shirt
Bij Football Pro begrijpen we dat flexibiliteit belangrijk is. Daarom bieden we de mogelijkheid om een maandkaart aan te schaffen voor slechts vijftig euro. Zo kun je elke maand beslissen of je wilt blijven trainen zonder vast te zitten aan een langdurig abonnement.
Maar er is meer: als je direct een kwartaalkaart aanschaft, ontvang je als bonus een speciaal Adidas Football Pro-shirt helemaal gratis! Dit shirt is exclusief ontworpen voor onze leden en is niet verkrijgbaar in de winkel.

Trainingen op vrijdagavond in twee groepen
De trainingen vinden plaats op vrijdagavond en zijn verdeeld in twee groepen op verschillende tijdstippen. Dit betekent dat er voor iedereen een geschikt moment is om te trainen, ongeacht je leeftijd of niveau. De exacte tijden worden binnenkort bekendgemaakt.
Waarom kiezen voor Football Pro?
Bij Football Pro geloven we in de kracht van plezier en uitdaging in het voetbal. Onze trainingen zijn ontworpen om je techniek, tactiek en conditie te verbeteren, maar ook om je zelfvertrouwen en teamgeest te versterken. Met onze ervaren trainers en moderne faciliteiten ben je verzekerd van een top voetbalervaring.

Onze trainingen bieden:
•Uitdagende oefeningen afgestemd op jouw niveau
•Persoonlijke aandacht en feedback van gekwalificeerde trainers
•Een positieve en motiverende sfeer
•De kans om nieuwe vrienden te maken en samen te groeien als team
•Meld je nu aan en profiteer van onze speciale aanbieding!

Wil je ook deel uitmaken van de Football Pro-community en je voetbaldromen najagen? Neem dan nu contact op met Saskia op telefoonnummer 0621184515 voor meer informatie en om je aan te melden. Wacht niet te lang, want het aantal plaatsen is beperkt!

Bij Football Pro geloven we dat iedereen het potentieel heeft om een betere voetballer te worden. Dus waar wacht je nog op? Trek je voetbalschoenen aan en sluit je aan bij de Football Pro. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen op het veld!