De Jan Lingen Bokaal 2024 was weer een spannend toernooi dat zorgde voor een mooie start van het voetbalseizoen 2024/2025. Het toernooi begon op donderdag, waar vier teams de strijd met elkaar aangingen. In de eerste wedstrijd namen Gouderak en Perkouw het tegen elkaar op, waarbij Perkouw uiteindelijk als winnaar uit de bus kwam. Daarna volgde de wedstrijd tussen ONA en Moordrecht, waarin Moordrecht de overwinning wist te behalen.

Op zaterdag 25 augustus werden de beslissende wedstrijden gespeeld. Om 14:00 uur begonnen Gouderak en ONA aan hun duel om de 3e en 4e plaats. Gouderak wist deze wedstrijd te winnen en eindigde daarmee op de derde plek. Vervolgens was het tijd voor de finale tussen Moordrecht en Perkouw. Perkouw was in deze wedstrijd iets te sterk voor Moordrecht en kroonde zich daarmee tot winnaar van de Jan Lingen Bokaal 2024.

Gefeliciteerd FC Perkouw met deze overwinning! Dank aan alle teams voor hun inzet en deelname. De Jan Lingen Bokaal was wederom een prachtig begin van het nieuwe voetbalseizoen. We kijken uit naar wat het seizoen 2024/2025 verder te bieden heeft!